Wednesday, April 29, 2009

-SomeONe in My LifE-

salam...

Tak tahu nak cakap macam mn.. tapi aku bertambah suka ngan hidup aku sekarang...honestly, kehadiran "dia" benar- benar buat aku bahagia. terima kasih TUHAN kerana menemukan aku dengan 'dia'. terima kasih juga kepada 'dia' yang sudi terima aku.
"dia".... macam mana aku nak describe tentang 'dia' , aku pun tak pasti... yang pasti dia benar- benar telah mencuit hati aku yang agak lama tertutup untuk insan bernama lelaki.
Sikap dia yang kadang2 seolah-olah dingin tu ternyata membuat aku jatuh hati...
bermula dengan pergaduhan akhirnya kini aku dan"dia" berpasangan. jujurnya aku benar- benar tidak terfikir akan berpasangan dengannya seperti sekarang..." CIKGU KEREK
, NENEK, MAK CIK" adalah panggilan yang dia sentiasa guna untuk aku sebelum kami couple... jujurnya, walaupun aku dan "dia" sering bergaduh, ternyata aku semakin suka padanya..y??? aku sendiri pun tak tahu.. bagi aku dia tidak seperti lelaki lain.. but ,terlalu awal untuk aku menilai sejauh mana keihlasan dia pada aku sekarang...aku benar2 berharap "dia" benar-benar jujur denganku... TUHANKU andai benar dia tercipta untuk aku... kau satukanlah kami dan eratkanlah kasih sayang kami sampai akhir hayat kami... AMIN.

'DIA'
Terima kasih atas kasih sayangmu,
Terima Kasih atas cintamu,
Terima Kasih atas hatimu yang kau berikan padaku,
Terima kasih Atas kebahagian yang curahkan dihati ini,
Terima Kasih atas segala ke gembiraan yang kau berikan ini,

'DIA'
Ingin sekali aku bertanya
"Sudikah kau menangis untukku"
"sudikah kau mengelap air mata ini ketika diri ini bersedih"
"Sudikah kau meminjamkan bahumu untukku berteduh dikala aku keletihan'
"sudikah kau menemani ku dalam susah dan senang "
dan akhir sekali aku ingin sekali bertanya...
" sudikah kau menjadi ADAM dalam hidupku??"
temani hidupku sehingga ke akhir hayat,'

TUHAN.. andai benar dia adalah untuk aku, kau permudahkanlah jalan kami menuju kebahgiaan.. dan andainya dia bukan tercipta untukku, KAU berikanlah aku kekuatan dalam menghadapinya dan janganlah kau dekatkan dia denganku..AMIN.

No comments:

Post a Comment