Friday, April 24, 2009

-hari yang kalut dan melalut-

salam...
huhu..akhirnya hari yang kalut dalam hidup aku dah berlalu semalam.. sbb kalut sangat aku x leh nk post n3 aku kat sini semalam....
just imagine... aku dah la nk exam hari jumaat tu(semalam) pastu antar assgmnt tu hari yang sama.dah la assgmnt tu x siap lagi n aku pun x habis lagi cover bab tuk exam tu... huhu.. naik blurrrrrrrrr aku semalam siapkan assgmnt dan cover bab masuk exam... honestly, tu la hari yang paling kalut sepanjang aku belajar dari sem 1 hingga sem 6. maunya x kalut, nk exam lagi ,nk buat assgmnt lagi. dua2 sama penting so , kene buat dua-dua lam wak tu yg sama.. hmmm ... orang lain nk exam asgmnt dah beres tp aku mmg gini setiap sem. mesti ada assgmnt walaupun exam... alhamdulillah assgmnt tu dah siap.. dah xde lagi pe2 yang boleh ganggu aku study for exam... yehaaaaaaaaaaaaa. minggu depan , paper aku 4 hari berturut2... huhu tensionnya... aku takut xsempat coverrrrrrrrr....tapi x sabr nk abiskan exam ni... nk balikk!nk rehatkan otak ..hehehhe.. padahal hari2 rehatkan otak..hahahaha...

No comments:

Post a Comment