Thursday, March 26, 2009

-tak kenal maka tak tahu-

salam....
aQu sambung lg n3 aqu..hehehe
balik kampus td ,aku balik sorang2....member aku dah balik dl sbb de problem sikit
ngah tunggu bas nk balik umah.. aku di sapa oleh seseorang ..
"buat pe ", "dari mn " ,"nk g mn" lebh kurang macam tu la ayat permulaan dia ... hehehe
aqu layan je.... nagah2 layan dia cakap tu aku terpikir gak kat lam ati aku ni...np aku leh cakp mcm kami dah biasa je ngn dia ni?.... acctlly... dia ni... classmate aku yg aku agak anti sikit...
lam ramai2 classmate aku ngn dia la paling aku anti.....y?????? aku x tahu...hehhe
jahat gak aku ni sbnrny.....
tp de hikmahnya gak apa yang terjadi td... sekurang2nya peristiwa tu buat aku sedar ..yg kita x leh nk judge orag melalui luaran...coz bila aku dah dok borak2 ngn dia tu ... baru aku sedar yg dia ni upanya ada gak sikap yang menyenangkan aku....sedikit sebnyk perkara tu dah ubh tanggapan aku pada dia... thank's god..sbb bg aku peluang tuk mengenali seseorang yg aku panggil ....MY ENEMY BUT NOT ENEMY..HEHEHE..aku nk g kelas dlu... cauuuuuuuuuu.

No comments:

Post a Comment