Wednesday, March 25, 2009

-message from someone to me-

dengan bangganya aQu nk mencemar duli kat sini nk upload seme mesej kat inbox hp aqu kat blog nih...



mesej first

doaku semoga dirimu seindah dan seceria balqis,sebijak cendikiawan siti aisyah dan hatimu dihiasi secangkir mewangi iman rabiatul adawiyah...mulakan harimu dengan bermujahadah kepada-NYA.



second

i give u 3 cats, named kisyu.misyu and love you...4 u 2 remember me wherever u r.



third

i will sit here & pray...i hope that d person who is reading this msg will b happy n fineveryday.



four..

Rasulullah S.A.w bersabda: bukankah aku telah memberitahu kamu semua tentang orang yang diharamkan masuk

neraka @ orag yang dharamkan neraka keatasnya?mereka ialah org yang berdampingan rapat dengan orang ramai(baik pergaulannya, hatinya tenang, berlemah lembut serta mudah dibwa berunding. Riwayat at-tarmizi...



five

"cinta kepada harta ertinya bakhil, cinta kepada perempuan ertinya fitrah, cinta kepada diriertinya bijaksana,cinta kepada sahabat ertinya kasih, cinta kepada ayahbonda ertinya taat, cinta kepada mati ertinya hidup dan cinta kepada TUHAN ertinya takwa.."



six

person like u , r found once in a lifetime...so u better take care of your self coz... i don't want 2 waste onather lifetime 2 find some1 as best as u...



seven



"persahabatan x akan menaraik kalu x tertarik, persahabatan xde syahdu kalau x merindu, persahabatan x de class kalau x ikhlas, persahabatanx kan benci kalau ada yang membenci , persahabatan x kan mati kalau ada yang menanti...yg penting jangan putuskan persahabatan kerana manusia tak sempurna dan kita saling memerlukan..



eight

"teman yang baik ialah apabila setitis airmata orang lain menjadi satu luka yang parah di hatinya, dan seukir senyuman orang lain menjadi cahaya dalam hidupya"



nine
" ketenangan dan kebahagiaan itu adalah hembusan dari langit diturunkan ke dalam lubuk hati orang yang beriman, mereka akan ttp berhti teguh dkala org mengalami kegongcangan, mereka ttp yakin dikla orag penuhkeraguan, mereka ttp sabar ketika orang berkeluh kesah dan mereka ttp berlapang dada dikala orag tengah rungsing..

yoooo... hp aqu Dah habis bateri la ... hehhe...so next time aku sambung lagi kalu free.

No comments:

Post a Comment