Sunday, March 29, 2009

- sambungan mesej-

aku nk smbung balik mesej balik upload mesej lam inbox aku ke blog ni
* ukirlah senyuman yang paling panis kerana selain sedekah, senyuman itu ibarat lukisan rahsia hati & senyuman itu tidak menyakitkan tetapi menjadi penawar hati yang luka.
*alihkan matamu ke laut, airnya cantik membiru hanya ALLAH saja yang tahu rahsia didalamnya. begitulah dengan kehidupan manusia, riang ketawa tp hanya ALLAh saja yang tahu rahsia kehidupannya. Jika kau kecewa pandanglah ke sungai , airnya mengalir biarpun berjuta batu menghalang. jika kau sedih pandanglah langit, kau akan bahawa ALLAH sentiasa bersamu.
*"wanita yang soleh tersenyum dalam kesusahan, mendapat kekuatan melalui doa, menenangkan hati melalui istighfar dan mendidik diri dengan solat yang khusuk"
*there are many stars but d moon is u... there r many fren but d best is u...to forget me it's up to u... to forget u i 'll never do !! fren never endzz..
*"waktu berlalu seperti berlari...diantara wktu itu, ada cerita antara kita... saat tertawa,saat berduka...walau semua itu berlalu pergi ,ingatlah ia pernah abadi..

p/s thanksss for mereka yang bg kata2 yg cute2 tuk memenuhi inbox aku...hehehe... aku hargainyaaaa... luv u guyyyyyyyyss

No comments:

Post a Comment