Friday, March 27, 2009

-panggilan yang tiba2-

salam....
hari yang sibuk buat aku minggu ni...
aku rasa lepas minggu ke 12 aku x sibuk sangat ko.
hmmm hari ni aku dapat call from my younger sis...sebenarnya, dah berminggu2aku x cll umh aku...sbuk punya pasal...sory my family... but i always remember them..
firis adik aku call pg tu , di senyap.. xthu la dia xdengar aku ckp ke malsa ckp...
but my insting dah x ok...aku x call balik sebab kdt xde
tengahhari dia call balik... tp x ckp
lagi la buat aku x sdap ati... then lastly dia tepon lg... hati aku dah debar inagt pe yg terjadi...
dengar suara dia aku dah agak de masalah...
aku x tanya... tp last2 dia cerita gak kat aku sambil menangis... sooo saddd... aku sedih la dengar dia menangis... sbb aku tahu pe yg dia rasa.. aku thu mcm mn seksanyaaaa diaa.. sis...sabar yeeerr ..i know u ar strong. aku nsaihat dia sikit... n suh dia sabar.. tp dia x dengar...last2 panggilan tu putus.... xthu dia letak ke,or tputus... but aku x tpn dia balik sbb kdt xde... lam 30 minit aku bru g kedai beli kdt sbb nk tpn dia... sblm g kedai aku dpat mesej dia, my sis tell me xkira pe jd pun dia dh x kisah... lepas blik kedai aku balas balik mesej dia suh dia sabar lagi... than dia rply me... " yu tahu la, yu x kn buat mcm tu, yu dah solat sunat n terdengar ade bisikan yang suh yu jangan buat macam tu"... thank god... aku betul2 beryukur, lega.
my sis... im proud with u... sbb tu kalau de masalah n macam mn susah pun kamu boleh hadapinya...coz u r strong...allah always be with u .... u always letakkan DIA didalam hatimu... im prouddddddddd with u.

No comments:

Post a Comment